Magyar Természetjáró Szövetség weboldalai MTSZ Turista Magazin TuristaShop TEKA-kártya Kéktúra Galyatető Turistacentrum Gerecse50 A kéktúrázás napja
Vybrať jazyk
Naplánovať výlet Skopíruj trasu
Peší výlet odporúčaný výlet Túra s fázami

Modrá trasa - Veľká nížina (AK)

Peší výlet · Otvorené
Zodpovedný za tento obsah
Magyar Természetjáró Szövetség Overený partner  Výber prieskumníkov 
  • Alföldi táj Kunfehértó közelében
    / Alföldi táj Kunfehértó közelében
    Fotografia: Márk Tassy, Magyar Természetjáró Szövetség
  • /
    Fotografia: Márk Tassy, Magyar Természetjáró Szövetség
  • / Gemenci Duna Érsekcsanád magasságában
    Fotografia: Márk Tassy, Magyar Természetjáró Szövetség
  • / Hildpuszta közelében az Alföldi Kéken
    Fotografia: Márk Tassy, Magyar Természetjáró Szövetség
  • / Szalmabálák az Alföldi Kéktúra mentén
    Fotografia: Márk Tassy, Magyar Természetjáró Szövetség
  • / Kék jelzés az Alföldön, Kunfehértó közelében
    Fotografia: Márk Tassy, Magyar Természetjáró Szövetség
  • / Szentes-dónáti szélmalom az Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékparkban
    Fotografia: Magyar Természetjáró Szövetség
  • / Alföldi tanyavilág
    Fotografia: Márk Tassy, Magyar Természetjáró Szövetség
  • / Buzitapuszta felé az Alföldi Kéken
    Fotografia: Márk Tassy, Magyar Természetjáró Szövetség
m 150 100 50 800 700 600 500 400 300 200 100 km Bordány (AKPH_13) Gút (AKPH_54_B) Furta (AKPH_40) Vaja (AKPH_59) Ruzsa (AKPH_11) Okány (AKPH_34) Zsombó (AKPH_14) Geszt (AKPH_36)
Itt egyben megtekintheted az Országos Kékkör harmadik túraútvonala, a Tolna megyei Szekszárd és a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Sátoraljaújhely közötti, több mint 800 km hosszú Alföldi Kéktúra teljes nyomvonalát a szintemelkedésekkel együtt. A fenti legördülő menüből közvetlenül is kiválaszthatod az egyes szakaszokat.
Otvorené
Ťažká
Trasa 868 km
219:40 hod
1 515 m
1 515 m

Petőfi Sándor méltán híres versében pazar költői képekben mutatja be az Alföld minden szépségét, melyet hazánk legvarázslatosabb tájának tartott. Az Alföldi Kéktúra 13 szakaszát bejárva megismerhetjük ezt az egyedülálló, páratlan szépségű vidéket, ahol nem a klasszikus, megszokott turistalátványosságokkal találkozhatunk, hiszen egészen más kincseket rejt. 

Maga a táj az, ami megfogja a túrázót: a végtelennek tűnő síkok, az alföldi akácosok, a szántóföldek látványa. Az első szakasz nem az igazi rónaság: még füves homokbuckák, hátak tarkítják a látóhatárt, de először itt kóstolhatunk bele abba a hangulatba, amely Petőfit is magával ragadhatta, amikor az Alföldön járt. Széles, süppedős utakon szinte hangtalanul süllyed a talpunk a homokba, az ég forró párájában remegő nap délibábot rajzol a láthatárra.

Az Alföldi Kéktúra hazánk második leghosszabb gyalogos turistaútja. Nevéhez híven bemutatja legnagyobb és „legmagyarabb” tájegységünk szinte minden jellegzetességét a Kiskunság homokbuckáitól a Körös-vidék végeláthatatlan szántóin át a Nyírség erdős területéig. A 869,1 km hosszú útvonal végigjárása nem kevés kitartást és nyitottságot igényel, cserébe egyedülálló élményekkel ajándékozza meg a vándort. Az Alföldi Kéktúra Szekszárdról, a Rockenbauer Pál Dél-Dunántúli Kéktúra végpontjától indul, és Sátoraljaújhelyig tart, ahonnan az Országos Kéktúra érhető el. A három nagy kék jelzésű túraútvonal alkotja az Országos Kékkört

Az Alföldi Kéktúra rövid története

Az 1990-es évek elején több alföldi megye természetjáróinak igénye alapján kezdődött meg az útvonal kialakítása. Az elsősorban a privatizáció miatt elhúzódó munkálatok 1996-ban, a Millecentenárium évében jutottak olyan szakaszba, hogy az útvonalavató túra megrendezésre kerülhetett. A végleges kialakítás és felfestés 2000-ben fejeződött be. Ekkor készült el a túramozgalom hivatalos igazolófüzete is, amely a hosszútávú túramozgalmaké közül elsőként teljesen színes térképekkel jelent meg. Az útvonal jelzéseinek teljes felújítására először 2006-ban, majd 2015-ben, az Országos Kékkört megújító projekt kapcsán került sor.

Hazánk harmadikként kialakított hosszú távú turistaútjának egyes részeit az EWV (Európai Gyalogtúra Szövetség) bekapcsolta az Európai Hosszútávú Vándorutak hálózatába, így az Alföldi Kéktúra Szekszárd–Mindszent közötti szakasza az E7, a Sátoraljaújhely–Berettyóújfalu közötti szakasza pedig az E3 és E4 vándorút része lett.

2020 tavaszán jelentős változás történt az Alföldi Kéktúra életében: a korábbi 10 helyett a teljes túratáv 13, közel egyforma hosszúságú szakaszra lett felosztva, amely így a túrázók szempontjából optimálisabb, közlekedési csomópontokhoz igazított, természeti látnivalókban és kulturális értékekben egyaránt gazdagabb nyomvonalon halad. A szakaszok és néhol a nyomvonal változása mellett húsz új pecsételőhely is létesült, háromnak pedig a lenyomata változott meg.

Autorov tip

  • Kattints a cím alatt és a kép felett található listázóra, majd a legördülő menüből válaszd ki a téged érdeklő Alföldi Kéktúra szakaszt! Ha galéria nézetben szeretnéd megtekinteni, a kép alatt a szakaszok menüpontot választhatod.
  • A túra hatéves kortól, állampolgárságra való tekintet nélkül, bármely irányban, tetszőleges szakaszokra bontva, gyalog tehető meg. A teljesítése nincs időponthoz kötve, és az időtartama sincs korlátozva. Nem verseny, ezért nevezési díjat sem kell fizetni. Az útvonal egyéni és csoportos bejárása egyaránt elfogadott, de a teljesítés csak egyénhez köthető.
  • A Kéktúrát nem kell egyben bejárnod, azt a saját időbeosztásodhoz szabva tetszőlegesen szakaszolhatod. A lényeg, hogy a kezdő és a végpont egy-egy bélyegzőhely legyen! Ami fontos: a túra megszakításakor, majd az ott történő újrakezdésekor is pecsételned, illetve dátumoznod kell.
  • A kéktúrázóknak a teljesítést hitelt érdemlő módon igazolniuk kell a Magyar Természetjáró Szövetség felé az eredeti pecsételőfüzetben történt bélyegzéssel és dátumozással. Fénymásolt füzet nem fogadható el!
  • A 2020. március 23-tól életbe lépő változások miatti fontos tudnivalók:
    • Az Alföldi Kéktúrán 2019-ben végzett karbantartási munkálatok eredményeként az útvonal szakaszolása megváltozott. A korábbi 10 helyett a teljes túratáv 13 szakaszra lett felosztva, amely így a túrázók szempontjából optimálisabb, közlekedési csomópontokhoz igazított, természeti látnivalókban és kulturális értékekben egyaránt gazdagabb nyomvonalon halad.
    • Az útvonalon a bélyegzőhelyek száma 20 új hellyel bővült, valamint 3 helyen változott a bélyegzőgumi lenyomata.
    • A fentiek már szerepelnek az új igazolófüzetben, és a bélyegzőhelyek mindig aktuális listája megtalálható ezen az oldalon.
    • A régi igazolófüzetek továbbra is érvényesek, a használatukkal kapcsolatos feltételek nem változnak, cseréjükre éppen ezért nincsen szükség.
    • Az Alföldi Kéktúra teljesítésének igazolása a régi és az új igazolófüzet együttes használatával is történhet. Ebben az esetben mindkét kiadványra szükség lesz majd a teljesítés ellenőrzése során.
    • A 2020. március 23-a után ellenőrzésre leadott, régi és/vagy új igazolófüzetek tulajdonosai sikeres teljesítés esetén az elismerő oklevél mellett térítésmentesen jutnak hozzá az Alföldi Kéktúra egyedi jelvényéhez.
    • Az új igazolófüzetben a megszakított és újrakezdett túrák esetében mindössze egyszer szükséges bélyegezni, de mindkét dátumot fel kell tüntetni az erre kijelölt helyen. A régi kiadványokban a korábban bevett gyakorlat továbbra sem változik: megszakítás és újrakezdés esetén marad a kettős bélyegzés és dátumozás.
    • A régi kiadványokhoz online letölthető pótlapot biztosítunk, hogy az új bélyegzőhelyek igazolásai is elférjenek a füzetben. A pótlap letölthető erről a honlapról.
    • Az Alföldi Kéktúra nyomvonalváltozásait megelőzően bejárt és igazolt szakaszokat nem kell ismét felkeresni, illetve nem kell újból bélyegezni.
    • A kerékpárral történő teljesítés az új igazolófüzetben már nem, a használatban lévő régi füzeteknél ugyanakkor még elfogadható 2021. június 30-ig.
  • 2020. március 23. és 2021. január 1. között úgynevezett türelmi időszak áll rendelkezésre mind a teljesítést ellenőrző kollégák, mind a kéktúrázók érdekében. Ez a pár hónap lehetőséget biztosít mindenkinek a változások és újdonságok megismerésére.

Obtiažnosť
Ťažká
Technika
Vytrvalosť
Zážitok
Krajina
Najvyšší bod
169 m
Najnižší bod
72 m
Odporúčané ročné obdobie
jan
feb
mar
apr
máj
jún
júl
aug
sep
okt
nov
dec

Bezpečnostné opatrenia

Az adott szakaszokon különféle biztonsági előírások érvényesek. Klikkelj az általad teljesíteni kívánt szakaszra az információkért!

Tipy a rady

Navigációhoz a TERMÉSZETJÁRÓ applikációt ajánljuk.

štart

Szekszárd, vasútállomás (90 m)
Súradnice:
DD
46.349508, 18.712554
DMS
46°20'58.2"N 18°42'45.2"E
UTM
34T 323998 5135424
what3words 
///rides.sailing.surreal

ciel

Sátoraljaújhely, vasútállomás

Podrobný popis cesty

A részletes útleírást az adott szakaszoknál találod meg.

Poznámka


všetky záznamy na chránených územiach

Súradnice

DD
46.349508, 18.712554
DMS
46°20'58.2"N 18°42'45.2"E
UTM
34T 323998 5135424
what3words 
///rides.sailing.surreal
Príjazd vlakom, autom, pešo alebo na bicykli

Kniha doporučená autorom

Vybavenie

Bővebb információt az egyes szakaszoknál találsz.

Podobné výlety v okolí

 Tieto návrhy boli vytvorené automaticky.

Otázky a odpovede

Otázka od Andrew Natsac · 2020-09-03 · Community
Tisztelt MTSZ! Ez most egyeseknek biztosan kukacoskodásnak fog tűnni: Lehetne-e megoldást találni arra, hogy az AK-hoz kiadott pótlap olyan méretű legyen amelyet, ha az Acrobat Reader-rel kinyomtatok 'Valós méretben' akkor az ráférjen egy A4-es lapra. Valahogy olyan "szuperül" sikerült megszerkeszteni ezt a pótlapot, hogy az Acrobat Reader szerint a mérete 22,47 x 30,73 cm. Ami ugye nem A4. Ha nem ebben a 'Valós méretben' nyomtatom ki hanem 'Oldalhoz igazítva', akkor viszont a pecsételésre kialakított négyszögek nem 28x28 milliméteresek lesznek mint az igazolófüzetben hanem 25x25 milliméteresek, ami ugyan megfelel a pecsét oldalméreteinek, de nem illeszkedik magához az igazolófüzethez. Mondjuk az ilyenre azért illene figyelni. MuZso-nak segítséget nyújtva a pecsételőhelyek távolságát illetően: Vésztő, Vasútállomás: 1,2 km-es kitérő oda-vissza Körösnagyharsány: 1,4 km-es kitérő oda-vissza. Természetesen ezek az adatok csak akkor igazak, ha a teljesítő szigorúan követi az útvonalat és ott tér vissaz rá, ahol letért róla!
Zobraziť viac
Kedves Andrew! Köszönjük az észrevételt, valóban volt egy technikai probléma, de most javítottuk a letölthető lapot a megfelelő méretűre. A nyomtatásnál a „valós méret”-et kell választani, és akkor jó lesz. Üdv, Zsuzsa
Otázka od Csaba Benkő · 2020-08-28 · Community
Tisztelt MTSZ! Arra lennék kíváncsi, hogy a kerékpáros teljesítés lehetőségét miért vetették el a felülvizsgálat során? Valamilyen ,,veszélyforrást" küszöböl ki ez? Vagy csak a ,,fair play" jegyében történt, hogy akik ,,könnyeben", kerékpár segítségével teljesítették a túrát, azok ne ugyanazt az érdemet szerezzék, mint akik ,,tisztességesen" legyalogolták? (Régi igazolófüzetem van, úgyhogy igazából csak kíváncsiságból kérdezem... De ha lebeszélnek róla, akkor a tervezett kerékpáros teljesítés helyett maradok a gyalogosnál...) Tisztelettel: Benkő Csaba
Zobraziť viac
Kedves Csaba! Ebben a témakörben érdemes elolvasni az MTSZ cikkét, ebben részletesen kifejtik, mi a döntés háttere, oka: http://mtsz.org/cikk/gyalogszerrel_az_alfoldi_kekturan Üdvözlettel, Zsuzsa
1 more reply
Otázka od . MuZso · 2020-08-09 · Community
Tisztelt MTSZ ! Tisztelettel kérem, hogy magyarázza el nekem valaki elfogadhatóan, hogy az Alföldi Kéktúra vonalán miért kell számos bélyegzőhelyet a túra útvonalától távol elhelyezni? Immár nem is arról van szó, hogy pl. egy vendéglőt, vagy a turizmus szempontjából más, érdekes helyet szeretnénk "bemutatni" azzal, hogy odatesszük a bélyegzőt. Egyszerűen felfoghatatlan számomra, hogy az a megközelítés (tehát, hogy a bélyegző a túra útvonalán van) működött az OKT és a DDRBP túra útvonalán (mindkettőt teljesítettem már), az nem működik itt. (Csak a példa kedvéért Bánkon két bélyegző van, amelyből az egyik kb. másfél km-re van a túra útvonalától, Szekszárd- Keselyűs, Pipóhegy, stb. stb. A másik kérdésem pedig, hogy az AK-n tapasztalom szintén, hogy számos helyen szintén érthetetlen okokból egyfajta "kurflit" vagy kitérőt tettek az útvonalba úgy, hogy jellemzően 2-3 km-t többet kell menni (ma a derékig érő csalánban, egy ártéren (hangsúlyozom: nem tévedtem el, az útvonalon mentem Bárányfok és Keselyűs között) úgy, hogy nyilvánvalóan és láthatóan van jobb, egyszerűbb út, s a "kitérő" vagy meghosszabbított útvonal semmit nem "mutat", tehát nincs érdekes látnivaló. Előre is köszönöm a választ, további jó túrázást Mindenkinek, Üdvözlettel, Zsolt
Zobraziť viac
Kedves Zsolt! Megnéztem a konkrét példákat: a bánki pecsétek közül az egyik pont az útvonalon van (a másik alternatív pecsételőhely), a Szekszárd-Keselyűs 200 méterre van a nyomvonaltól, a Pipóhegyi pecsételő pedig szintén pont az AK útvonalán található. Ha tudna mondani egy-két példát a kurflikra, azt megköszönnénk! Ami pedig a járhatóságot illeti: az elmúlt egy évben nagy változásokon ment át az Alföldi Kéktúra útvonala, hogy minél ésszerűbb, szebb és kevésbé veszélyes legyen, és hogy a pecsétek könnyebben elérhető helyekre kerüljenek. Ezért a kollégák szinte folyamatosan járják az útvonalat, de több mint 800 kilométeren folyamatosan változik a környezet, ez ellen nehéz tenni. Ezért fontos, és örülünk, ha kapunk pontos visszajelzést az útvonalról. A Bárányfok és Keselyűs közötti 7 km-en hol tapasztalt ilyet? Köszönöm! Üdv, Zsuzsa
4 more replies
Zobraziť všetky otázky

Recenzie

Napíš prvú recenziu

Buď prvý, kto napíše recenziu a pomôže ostatným.

Péter Szentkirályi
2020-10-24 · Community
Sziasztok, arra lennék kíváncsi miért vannak a pecsételőpontok rengetegszer zárt, csak nyitvatartási időben elérhető helyre rakva. S ha már zárt helyen vannak, legalább olyan pontok lennének ahol a nyitvatartási idő hétvégenként nem pár óra (pl. Zsadany), vagy ha csak pár óra is és erre tervezzük a túrát legalább a szűk nyitvatartási időben kinyitnának (pl. Nyiracsad)
Zobraziť viac

Fotografie iných


Stav
Otvorené
Obtiažnosť
Ťažká
Trasa
868 km
Trvanie
219:40 hod
Stúpanie
1 515 m
Klesanie
1 515 m
Lineárna trasa Etapová trasa Geologické zaujímavosti Zdravé podnebie Možnosť občerstvenia Kultúrna a historická hodnota Botanické zaujímavosti

Štatistika

  • Obsah
  • Zobraziť obrázky Skryť obrázky
Funkcie
2D 3D
Mapy a chodníky
  • 13 Konštrukcie
Diaľková turistika · Mecsek vidéke
Szekszárd – Bajai átkelés (AK-01)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Ľahká Konštrukcia 1
Trasa 45,6 km
Trvanie 11:40 hod
Stúpanie 60 m
Klesanie 65 m

Túra az Alföldi Kéktúra Szekszárd vasútállomástól a bajai Duna-híd keleti partján álló Gemenc Vándorpontig a Gemenci erdőn keresztül.

2
od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Duna menti síkság
Bajai átkelés – Hajósi pincék (AK-02)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 2
Trasa 52,4 km
Trvanie 13:20 hod
Stúpanie 170 m
Klesanie 165 m

Az Alföldi Kéktúra 2. szakasza a bajai Gemenc vándorpont és a pincefalujáról híres Hajós közti szakaszt járja be.

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Duna menti síkság
Hajósi pincék – Petróczi-iskola (AK-03)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 3
Trasa 64 km
Trvanie 16:20 hod
Stúpanie 125 m
Klesanie 90 m

Az Alföldi Kéktúra harmadik szakaszát a hajósi pincefalutól kezdjük. Innen Császártöltés és Kéleshalom érintésével a Kunfehértói üdülőtelepre vezet ...

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Duna-Tisza közi síkvidék
Petróczi-iskola – Mindszent vá. (AK-04)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 4
Trasa 97,4 km
Trvanie 24:40 hod
Stúpanie 55 m
Klesanie 100 m

A túra útvonala az 55-ös út melletti volt Petróczi iskola és Mindszent vasútállomás között halad. Bejárjuk a Kiskunság keleti oldalát, majd ...

1
od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Alsó-Tisza-vidék
Mindszent vá. – Szarvas (AK-05)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 5
Trasa 75,3 km
Trvanie 19:00 hod
Stúpanie 45 m
Klesanie 45 m

A Tisza-parti Mindszentről egy többnapos túra keretében Szarvas határáig gyaloglunk. Végre teljes valójában megismerkedünk az Alföld igazi arcával.

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Körös-Maros köze
Szarvas – Dévaványa (AK-06)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 6
Trasa 76,6 km
Trvanie 19:20 hod
Stúpanie 55 m
Klesanie 55 m

Szarvasról több napnyi gyaloglás után Dévaványáig jutunk el az Alföld sík vidékén keresztül. Jelentős távot teszünk meg Észak- és Dél-Alföld ...

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Berettyó-Körös-vidék
Dévaványa – Vésztő vá. (AK-07)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 7
Trasa 47,4 km
Trvanie 11:50 hod
Stúpanie 20 m
Klesanie 25 m

A Dévaványa és Vésztő közötti szakaszon közelebbről is megismerjük a Sebes-Körös, majd a Holt-Sebes-Körös vadregényes vidékét. Kulturális ...

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Berettyó-Körös-vidék
Vésztő vá. – Berettyóújfalu (AK-08)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 8
Trasa 101,2 km
Trvanie 25:00 hod
Stúpanie 35 m
Klesanie 25 m

Vésztőről indulva vágunk át a volt Kis-Sárrét medencéjén, a jelenlegi Biharugarai- és Begécsi-halastavak között, majd a Berettyó gátján érkezünk ...

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Berettyó-Körös-vidék
Berettyóújfalu – Létavértes (AK-09)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 9
Trasa 66,8 km
Trvanie 17:00 hod
Stúpanie 75 m
Klesanie 45 m

Az Alföldi Kéktúra 9. szakaszán a Berettyó mentén jutunk el Hencidáig, majd egy igazi alföldi hangulatú füves szteppen érünk vissza a folyóhoz ...

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Berettyó-Körös-vidék
Létavértes – Halápi csárda (AK-10)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 10
Trasa 59,2 km
Trvanie 15:00 hod
Stúpanie 205 m
Klesanie 200 m

Az Érmelléki löszös hátra felkapaszkodva ismét belépünk a homok világába, ami kitart a talpunk alatt egészen a Debrecen határában fekvő Vekeri-tóig ...

1
od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 11
Trasa 65 km
Trvanie 16:50 hod
Stúpanie 360 m
Klesanie 335 m

A Halápi csárdától Nyírbátorig tartó túrán a Dél-Nyírséget járjuk be. Megmásszuk az Alföld legmagasabb pontját, végül a hangulatos nyírségi ...

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Diaľková turistika · Nyírség
Nyírbátor – Kisvárda (AK-12)
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 12
Trasa 50,9 km
Trvanie 13:00 hod
Stúpanie 145 m
Klesanie 190 m

Ezen a túránkon Nyírbátorból indulva átvágunk a Nyírségen. Szántóföldek, erdőfoltok között bandukolva kis falvakat ejtünk útba; túránk vége felé ...

od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
odporúčaný výlet Obtiažnosť Stredná Konštrukcia 13
Trasa 65,4 km
Trvanie 17:00 hod
Stúpanie 170 m
Klesanie 175 m

Az Alföldi Kéktúra utolsó szakaszán Kisvárdáról indulva keresztezzük a Tiszát, így magunk mögött hagyjuk a Tiszántúlt, és a Bodrogközön átvágva ...

1
od Magyar Természetjáró Szövetség,   Magyar Természetjáró Szövetség
Trvanie : hod.
Trasa  km
Stúpanie  m
Klesanie  m
Najvyšší bod  m
Najnižší bod  m
Pohybom šípok k sebe umožníte zmenu výrezu
Logo emmi Logo agrar Logo bethlen Logo mol Logo otp