Magyar Természetjáró Szövetség weboldalai MTSZ Turista Magazin TuristaShop TEKA-kártya Kéktúra Galyatető Turistacentrum Gerecse50 A kéktúrázás napja
nyelv kiválasztása
A Szentgáli-tiszafásban

Értékelés

Szentgál tiszafásában

Adatok

Malina Alexandra

2021-02-14 · Közösség
Már hónapokkal ezelőtt kinéztem ezt a túrát a természetjáró appon, de csak most jutottunk el ide. Szentgál tiszafásában néven fut, de amúgy Bándon voltunk, szóval nem is értem 😁 A túra nagyja a tanösvényen megy felfelé, jó sok lépcső van az elején, majd utána a piroson tovább, ahol akár Veszprémig is át lehetne sétálni, de mi a kilátóig mentünk és úgy vissza. Vagy nagyon kevesen járnak erre vagy nagyon rendben tartják az erdészek, de sehol sem láttunk szemetet, szép tiszta volt az erdő, amilyennek lennie kell. A tiszafák nagyon szépek, de csak a túra elején vannak, utána már ritkán látni sajnos, a kilátóból ellátni jó messzire, nagyon szép időnk is volt szerencsére. A lefelé utat kicsit elcsaltuk és egy erdészeti bazi meredek úton jöttünk le a kerítésbe kapaszkodva 😂😂 (nem az én ötletem volt)
kis csapat
tanösvény kezdete
anya és a tiszafák
pihenő a tiszafák között
kilátó messziről
kilátó alulról
ha nincs selfie ott se voltál