Bookmark
Plan a route here
Embed
Bicycle Service

Kerékpár Pont (Tavirózsa Kemping)

Bicycle Service · Budapest und Umgebung
Responsible for this content
Magyar Természetjáró Szövetség Verified partner  Explorers Choice
  • /

A délegyházi tavaknál található kemping egész évben nyitva van. A 8 tóból álló tórendszer remek helyszín, hogy hódolhassunk a különböző vízisportoknak, fürödhessünk, vagy horgászhassunk. Kutyabarát kemping.

A Tavirózsa Kemping is kedvezményekkel és Kerékpár Pont szolgáltatással várja a TEKA kártya tulajdonosokat.

A TEKA Kerékpár Pontokon műszaki segítséget nyújtunk a kétkeréken túrázóknak. Nemcsak defektes abroncsokat tudsz itt helyrehozni, hanem több mint 20 olyan eszközt találhatsz a műszaki elsősegély csomagokban, amelyet lehet épp nem hoztál magaddal a túrára, de nagy szükséged lenne rá. Pedálkulcs, kónuszkulcs, mindenféle csavarhúzó, imbuszkulcs készlet, láncbontók, bowden csípőfogók mellett pumpát, lánctisztítót, racsinitisztítót is találsz a Kerékpár Pontokon.

Open from

A kemping egész évben nyitva tart.

A házakat az érkezés napján 12:00 órától lehet elfoglalni, és a távozás napján 10:00 óráig kell elhagyni.

Price:

A Kerékpár Pontokon található szerszámosláda tartalmának használata Természetjáró Kártya tulajdonosok számára ingyenes!

outdooractive.com User
Author
Katalin Sarkadi
Updated: June 03, 2019

Public transport

• Autóbusszal Szigethalomról Délegyháza, Alsódélegyháza megállóig.
  • Vonattal a Budapest-Kunszentmiklós-Tass-Kelebia vasútvonalon Délegyháza vasútállomásig. A budapesti Kőbánya-Kispest pályaudvarról indulva a vonatok óránként indulnak, az út 42 percig tart. Az állomás 4,3 kilométerre van a kempingtől!
  • Autóbusszal Szigethalomról, vagy Budapestről a Népliget buszpályaudvarról Délegyháza, autóbusz-forduló megállóig. Szigethalomról a menetidő 30-35 perc.
  • Délegyházáról transzfer kérhető, díja 500 Ft/fő.

Getting there

• Alsódélegyháza megállótól jobbra indulunk, a Naturista part - Nomád part felé. artsunk balra, a bal oldali tavak mellett vezet az utunk a kempingig. Összesen 1,6 km.
  • Az állomástól jobbra indulunk a Vasút soron és az Árpád utcán folytatjuk az utunk. Az autóbusz-fordulóhoz érve balra fordulunk a Némedi útra. Az első utcán jobbra megyünk, ez a Temető utca, amiről rögtön le is térünk balra a Vadkörtefa utcába. Kb. 1,7 km gyaloglás vár ránk a szántóföldek között. Mikor elérünk egy épületig és egy újabb buszfordulóig, balra fordulunk. Tartsunk balra, a bal oldali tavak mellett vezet az utunk a kempingig. Összesen 4,3 km!
  • Az autóbusz-fordulótól jobbra indulunk és az első utcán jobbra fordulunk, ez a Temető utca. Szinte azonnal egy kereszteződéshez érünk, itt balra tartunk a Vadkörtefa utcába. Kb. 1,7 km gyaloglás vár ránk a szántóföldek között. Mikor elérünk egy épületig és egy újabb buszfordulóig, balra fordulunk. Tartsunk balra, a bal oldali tavak mellett vezet az utunk a kempingig. Összesen 3,5 km!

Parking

• Az M0 körgyűrűről leágazó 51-es főútról kb. 16 km-nyi út után a délegyházi bekötőúton keresztül (Majosi út) a vasútállomásig egyenesen, majd a vasútállomással szemben lévő főútra térve végig a főutat követve (Árpád utca - Galla tanya - Nomád part) a kemping bejáratát jelző Tavirózsa kemping tábláig.
  • A kemping területén tudunk parkolni, de fizetni kell érte.

Coordinates

34T 356412 5234906
w3w
///wormlike.downbeat.lavished
Arrival by train, car, foot or bike

Questions & Answers

Ask the first question

Got questions regarding this content? Ask them here.

Reviews

Write your first review

Help others by being the first to add a review.

Photos from others

Kerékpár Pont (Tavirózsa Kemping)