Magyar Természetjáró Szövetség weboldalai MTSZ Turista Magazin TuristaShop TEKA-kártya Kéktúra Galyatető Turistacentrum Gerecse50 A kéktúrázás napja
Sprache auswählen
Tour hierher planen
Radservice

Kerékpár Pont (Tavirózsa Kemping)

Radservice · Budapest und Umgebung
Verantwortlich für diesen Inhalt
Magyar Természetjáró Szövetség Verifizierter Partner  Explorers Choice
  • /

A délegyházi tavaknál található kemping egész évben nyitva van. A 8 tóból álló tórendszer remek helyszín, hogy hódolhassunk a különböző vízisportoknak, fürödhessünk, vagy horgászhassunk. Kutyabarát kemping.

A Tavirózsa Kemping is kedvezményekkel és Kerékpár Pont szolgáltatással várja a TEKA kártya tulajdonosokat.

A TEKA Kerékpár Pontokon műszaki segítséget nyújtunk a kétkeréken túrázóknak. Nemcsak defektes abroncsokat tudsz itt helyrehozni, hanem több mint 20 olyan eszközt találhatsz a műszaki elsősegély csomagokban, amelyet lehet épp nem hoztál magaddal a túrára, de nagy szükséged lenne rá. Pedálkulcs, kónuszkulcs, mindenféle csavarhúzó, imbuszkulcs készlet, láncbontók, bowden csípőfogók mellett pumpát, lánctisztítót, racsinitisztítót is találsz a Kerékpár Pontokon.

Öffnungszeiten

A kemping egész évben nyitva tart.

A házakat az érkezés napján 12:00 órától lehet elfoglalni, és a távozás napján 10:00 óráig kell elhagyni.

Preise:

A Kerékpár Pontokon található szerszámosláda tartalmának használata Természetjáró Kártya tulajdonosok számára ingyenes!
Profilbild von Katalin Sarkadi
Autor
Katalin Sarkadi
Aktualisierung: 03.06.2019

Öffentliche Verkehrsmittel

• Autóbusszal Szigethalomról Délegyháza, Alsódélegyháza megállóig.
  • Vonattal a Budapest-Kunszentmiklós-Tass-Kelebia vasútvonalon Délegyháza vasútállomásig. A budapesti Kőbánya-Kispest pályaudvarról indulva a vonatok óránként indulnak, az út 42 percig tart. Az állomás 4,3 kilométerre van a kempingtől!
  • Autóbusszal Szigethalomról, vagy Budapestről a Népliget buszpályaudvarról Délegyháza, autóbusz-forduló megállóig. Szigethalomról a menetidő 30-35 perc.
  • Délegyházáról transzfer kérhető, díja 500 Ft/fő.

Anfahrt

• Alsódélegyháza megállótól jobbra indulunk, a Naturista part - Nomád part felé. artsunk balra, a bal oldali tavak mellett vezet az utunk a kempingig. Összesen 1,6 km.
  • Az állomástól jobbra indulunk a Vasút soron és az Árpád utcán folytatjuk az utunk. Az autóbusz-fordulóhoz érve balra fordulunk a Némedi útra. Az első utcán jobbra megyünk, ez a Temető utca, amiről rögtön le is térünk balra a Vadkörtefa utcába. Kb. 1,7 km gyaloglás vár ránk a szántóföldek között. Mikor elérünk egy épületig és egy újabb buszfordulóig, balra fordulunk. Tartsunk balra, a bal oldali tavak mellett vezet az utunk a kempingig. Összesen 4,3 km!
  • Az autóbusz-fordulótól jobbra indulunk és az első utcán jobbra fordulunk, ez a Temető utca. Szinte azonnal egy kereszteződéshez érünk, itt balra tartunk a Vadkörtefa utcába. Kb. 1,7 km gyaloglás vár ránk a szántóföldek között. Mikor elérünk egy épületig és egy újabb buszfordulóig, balra fordulunk. Tartsunk balra, a bal oldali tavak mellett vezet az utunk a kempingig. Összesen 3,5 km!

Parken

• Az M0 körgyűrűről leágazó 51-es főútról kb. 16 km-nyi út után a délegyházi bekötőúton keresztül (Majosi út) a vasútállomásig egyenesen, majd a vasútállomással szemben lévő főútra térve végig a főutat követve (Árpád utca - Galla tanya - Nomád part) a kemping bejáratát jelző Tavirózsa kemping tábláig.
  • A kemping területén tudunk parkolni, de fizetni kell érte.

Koordinaten

Anreise mit der Bahn, dem Auto, zu Fuß oder mit dem Rad

Fragen & Antworten

Stelle die erste Frage

Hier kannst du gezielt Fragen an den Autor stellen.

Bewertungen

Verfasse die erste Bewertung

Gib die erste Bewertung ab und hilf damit anderen.

Fotos von anderen

Kerékpár Pont (Tavirózsa Kemping)

Nomád part 4.
11,3 km
0:45 h
44 hm

Könnyű, gyerekekkel is bejárható tókerülő túra, amit akár egész napos nyaralássá tudunk bővíteni.